marți, martie 27, 2012

A dat dracul în USL Orşova


Partidul Conservator, făcut varză la Orşova

Preşedintele PC Orşova, Marius Stoica a demisionat din această funcţie şi s-a înscris în Partidul Poporului – Dan Diaconescu. Decizia a fost luată rapid, iar liderul PC Mehedinţi a fost informat telefonic de această plecare intempestivă. În timp ce Stoica dă vina pe neînţelegerile cu liderul PNL Orşova, Ion Manea, şeful său de partid, Nicolae Tudorescu a declarat că pentru el nu contează Stoica. Este posibil ca mai mult de 200 de conservatori orşoveni să îl urmeze pe Stoica la PP-DD.

S-a ales praful de Partidul Conservator filiala din Orşova! Urmând o logică firească, acest lucru afectează grav şi imaginea, dar şi existenţa USL Orşova, deoarece, atunci când filiala unui partid component al USL dispare, în mod normal şi USL dispare. Marius Stoica, preşedintele PC Orşova a demisionat şi s-a înscris în Partidul Poporului – Dan Diaconescu. Fostul lider conservator orşovean va fi urmat de încă 200 de membri aduşi chiar de el la PC. Toate acestea se întâmplă chiar în momentulîn care, la Orşova, PC anunţa, cu surle şi trâmbiţe, candidatura la fotoliul de primar a lui Constantin Negulescu, ba chiar şi instituirea unui triumvirat PSD – PNL – PC, în care Ion Manea era susţinut pentru a deveni primar, Constantin Negulescu – viceprimar, iar proaspătul şef al PSD Orşova, Constantin Brăgaru – administrator public. Marius Stoica spune că a plecat din PC, datorită aroganţei cu care îl trata Ion Manea, asta în condiţiile în care Manea era reprezentantul direct al alianţei dintre PNL şi PC, ACD. „Am anunţat demisia mea telefonic, chiar ieri (n.n. – 25 martie), atât preşedintelui Tudorescu, cât şi preşedintelui executiv Alin Budulan, pentru că am fost solicitat de către conducerea judeţeană a PP-DD. Am acceptat propunerea, pentru că aici la PC, unde am fost preşedinte, treburile începuseră să nu mai fie aşa cum am aşteptat şi am crezut eu. Am preluat organizaţia din Orşova în anul 2008, într-un moment în care conducerea de atunci, în frunte cu domnul Nicolae Căprioru a trecut la PSD. Aşa că am pus din nou bazele acestei organizaţii şi am dezvoltat-o între 2009 şi 2011. Am luat această decizie fiind nemulţumit de multe aspecte care privesc conducerea judeţeană de după plecarea profesorului Gheorghe Florescu, când multe dintre lucruri au luat o întorsătură proastă. Comunicarea între mine şi conducerea judeţeană era foarte defectuoasă în sensul că preşedintele cel nou nu a comunicat cu mine, nu ţinea cont de propunerile PC Orşova”, ne-a declarat, în exclusivitate, Marius Stoica.

Domnul Manea, „arogantul”

„Un alt motiv a fost acela că în urma negocierilor purtate în cadrul USL Orşova am întâmpinat destule dificultăţi, chiar şi în comunicarea cu preşedintele PNL Orşova – Ion Manea. Înainte de Alianţa USL, noi aveam alianţa noastră, ACD (PNL + PC). Atunci când ne întâlneam dădea dovadă de o aroganţă teribilă, iar aroganţa această m-a dezgustat. Decizia mea este irevocabilă. Toţi cei care au fost alături de mine, vor pleca, practic PC Orşova nu mai există şi implicit nici USL nu mai există. La Orşova am avut 200 de adeziuni, deci cam aceştia sunt cei care mă vor însoţi la Partidul Poporului”, mai spune proaspătul demisionar, Marius Stoica.

„Pentru mine, Stoica nu contează!”

Preşedintele PC Mehedinţi, Nicolae Tudorescu, nu s-a arătat foarte mâhnit de destructurarea organizaţiei de la Orşova şi ne-a declarat că acolo nu s-a stabilit încă nimic concret. „Dacă ei (n.n. – cei de la PC Orşova) nu se mulţumesc cu două posturi de consilieri şi unul deviceprimar, e treaba lor! Îi urez domnului Stoica mult succes!”, a explicat Tudorescu. Mai mult, liderul conservatorilor mehedinţeni are o poziţie şi mai directă: „E treaba lui, pentru mine Stoica nici nu contează!” La rândul său, consilierul Constantin Negulescu, rămas fără organizaţia care să îl mai susţină, a fost cuprins de regrete: „Regret hotărârea luată de Stoica, pentru noi este o pierdere, iar domnul Stoica este un om de perspectivă”.  

„E o mare pierdere pentru PC!”

Fostul preşedinte al PC Mehedinţi, profesorul Gheorghe Florescu este, însă, de altă prărere, în privinţa plecării lui Marius Stoica. „Orice plecare din partid e o pierdere reală,dar atunci când este vorba de un om tânăr, pierderea e şi mai mare. Şi eu am păţit la fel şi vreau să spun că nu este vina mea şi nici a lui Marius că nu mai suntem valorificaţi politic. Îi doresc prietenului meu Marius o carieră strălucită în politică şi sunt convins că va avea o astfel de carieră!”, a declarat Gheorghe Florescu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentați